Pozycjonowanie stron 2022
Co oznacza e-commerce?
Termin może brzmieć dziwnie, ale mamy z nim obecnie do czynienia powszechnie. Bo e-commerce to nic innego, jak popularnie rozumiany handel drogą elektroniczną. Najbardziej powszechną jego formą są na pewno sklepy w sieci. To wszelkie działania, które sprzyjają zawieraniu umów kupna-sprzedaży na odległość. W handlu elektronicznym wykorzystuje się nowe urządzenia, którym jest smartfon, faks czy telewizja.
Najczęściej e-commerce wiąże się z działalnością sklepów internetowych. Ale nie jest to zasadne. Okazuje się bowiem, że taka działalność nie musi odnosić się tylko i wyłącznie do sklepów w sieci. W licznych przypadkach umowy handlowe podpisywane elektronicznie mają charakter pośredni. Oznacza to tyle, że zamówienie towaru i płatność za niego odbywa się drogą elektroniczną, a dostawa zamówionego produktu, ma miejsce w sposób standardowy lub odbiera się go samodzielnie. Transakcje elektroniczne miewają charakter bezpośredni. Wtedy wszystkie działania realizuje się tylko i wyłącznie za pomocą Internetu. Tu zamawia się wyrób, płaci za niego i w ten sam sposób się zakup dostaje. Branża e-commerce bardzo intensywnie się rozwija, o czym decydują głównie zyski, jakie powstają z handlu elektronicznego. To przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy. Niższe koszty dla sprzedających. Lepsze możliwości wyboru, jeżeli chodzi o potrzebne produkty. Handel elektroniczny ma też słabsze strony. Często tutaj wymienia się brak możliwości na dokładne zobaczenie towaru. Do słabych stron handlu elektronicznego wlicza się też ograniczony kontakt ze sprzedawcą i często opóźnienia w dostawach. Mimo słabych stron branża e-commerce rozwija się bardzo dobrze.
http://pozycjonowaniebezryzyka.pl